Modell och nytt

Bodyn satt som en smäck på min lilla mini modell. Riktigt nöjd med resultatet faktiskt för att det var första gången. Har även inhandlat lite nya tyger ska bli roligt att sätta fingrarna i framöver när man är piggare igen.

Imorgon blir Nova hemma för att vila en sista dag då det blir dagis på fredag. Hoppas de inte är för gnälligt eftersom man själv inte orkar så mycket. Hon märker nämligen av att allt inte är bra med mig så hon är klängig, tjurig och bryter ihop ifall hon inte får som hon vill. Och då menar jag verkligen bryter ihop, lägger sig ner på golvet och skriker tills jag tar upp henne.. Har ändå testat att strunta i henne och gå därifrån men då kommer hon efter och lägger sig vid mina fötter och skriker ännu mer. Blir ganska full i skratt när man tänker på vilken vilja tjejen har och hur lik hon är mig. Kan bortse från det där när hon ligger på golvet och skriker det är inte riktigt vad jag gör.
Får helt enkelt försöka sysselsätta så mycket det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0